Vytváraním príspevkov môžete zákazníkom poskytnúť aktuálny obsah v okamihu, keď si na Googli nájdu váš firemný záznam.

Príspevky vidím ako ďalší mini komunikačný kanál pre firmy. Nie je to náhrada za social media, skôr šikovný doplnok, ktorým sa dajú prezentovať drobné akcie pre náhodných okoloidúcich.

Na vytvorenie príspevku sa stačí prihlásiť do My Business učtu a pokračovať na tab Posts. Následne môžete napísať:

  • krátky status,
  • priložiť fotku
  • nastaviť call to action tlačidlo
  • alebo vytvoriť podujatie

Príspevok sa chvíľu po zverejnení začne zobrazovať zákazníkom vo VyhľadávaníMapách Google. Ďalší mini komunikačný kanál, ktorý môžu firmy využiť. Nie je náhrada za social media, skôr šikovný doplnok, ktorým sa dajú prezentovať drobné akcie pre náhodných okoloidúcich.

 

Vytvorenie príspevku.
Vytvorenie príspevku – Google My Business

 

Zobrazenie príspevku priamo na Google SERP
Zobrazenie príspevku priamo na Google SERP

Publikoval Karol Vörös

Ako tvorivý človek som sa našiel v marketingu. Venujem sa webom, e-commerce a produktovému manažmentu.

Zanechať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *